چاه

درد دل های یک دل شکسته!

چاه

درد دل های یک دل شکسته!

فلسفش چیه؟

در مورود ساختار جمهوری اسلامی یه سئوالی برام پیش اومده و اون این که چرا مجلس باید وزرا رو تأیید کنه؟ خوب آقای رئیس جمهور که به جای اینکه بشینه با وکلای ملت صحبت کنه و به تفاهم برسه، اومده داره با ملت صحبت می کنه (که معلوم نیست باهاشون به تفاهم می رسه یا نه). خوب یه انتخابات برگزار کنند برای 20 وزیر دیگه. مجلس هم بره قانون هاش رو برای خودش تصویب کنه چی می شه مگه؟

-----------------------------------

اجمالی/ در برنامه زنده تلویزیونی؛
احمدی‌نژاد 6 وزیر پیشنهادی خود را معرفی کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی محرابیان، حسینی، مصلحی، آجرلو، عباسی و دستجردی را به عنوان وزرای پیشنهادی صنایع، اقتصاد، اطلاعات، رفاه، تعاون و بهداشت معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در گفت و گوی زنده تلویزیونی در بخش خبری ساعت 14 علی اکبر محرابیان را برای وزارت صنایع، سید شمس الدین حسینی را برای وزارت اقتصاد، حجت الاسلام حیدر مصلحی را برای وزارت اطلاعات و محمد عباسی را برای وزارت تعاون به عنوان تعدادی از گزینه های خود برای کابینه دهم عنوان کرد. 
وی افزود: فاطمه آجرلو را برای وزارت رفاه و مرضیه وحید‌دستجردی را نیز برای وزارت بهداشت در کابینه دهم معرفی خواهیم کرد. 
احمدی نژاد تاکید کرد: از جوان‌ها و حداقل یک خانم دیگر نیز در کابینه استفاده خواهیم کرد. 
ادامه دارد... 
انتهای پیام/ http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805250918

به زودی!

آقا بشینید عین بچه آدم درس بخونید!

فردا مسؤل می شید! اونوقت آمار درس خوندنتون می رن این ملت در می آرن، ضایع می شید ها!

مقدس نمایان بی شعور


حضرت امام خمینی (ره)

مقدس نماهای بی شعور

دیروز مقدس نماهای بی شعور می گفتند دین از سیاست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز می گویند مسوولین نظام کمونیست شده اند! تا دیروز مشروب فروشی و فساد و فحشا و فسق و حکومت ظالمان برای ظهور امام زمان - ارواحنا فداه- را مفید و راهگشا می دانستند، امروز از این که در گوشه ای خلاف شرعی که هرگز خواست مسوولین نیست رخ می دهد، فریاد وا اسلاما سر می دهند! دیروز حجتیه ای ها مبارزه را حرام کرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانی نیمه شعبان را به نفع شاه بشکنند، امروز انقلابی تر از انقلابیون شده اند!

حضرت روح الله (3/12/67)

عجب!

رابطه ما با مقام معظم رهبری از جنس اعتقادی و پدر پسری است
دکتر احمدی نژاد در ادامه اظهار داشت: در روزهای اخیر عده ای با خیال خام خود به تکاپو افتادند تا رابطه دولت و رهبر عزیز انقلاب را خدشه‌دار جلوه دهند و با جار و جنجال، جدایی و فاصله بین دولت و رهبری را القاء کنند در حالی که آنان نمی‌دانند که نوع رابطه ما با مقام معظم رهبری فراتر از قالب‌های سیاسی و اداری است و از جنس محبت ، اعتقادی و پدر پسری است. 
وی تصریح کرد: وارد شدن بدخواهان در چنین عرصه ای و القاء چنین شبهاتی حرکتی بی‌نتیجه است و آنها قطعا چنین آرزویی را به گور خواهند برد و این راه به روی شیاطین بسته است. 
دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت پویا و جریان پیوسته تاریخی است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در ایران یک جهش بلند در راستای تداوم مسیر حرکت توحیدی بشریت است. 
وی با اشاره به اینکه انتخابات در اندیشه ولایی با نظام لیبرال-دمکراسی کاملاً‌ متفاوت است، تصریح کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران حرکت مستمر در مسیر تعالی و پیشرفت و آرمان خواهی ملت است .

نامه ی  پسر به پدر که اداری و سیاسی نبوده و تنها بر مبنای محبت است
بسمه‌تعالی
محضر حضرت آیت الله خامنه ای دام ظلعه العالی
رهبر معظم انقلاب اسلامی
سلام علیکم
ضمن ارسال رونوشت نامه کناره گیری مورخه 88.5.2 جناب آقای مهندس اسفندیار رحیم مشایی از معاونت اولی، به استحضار می‌رساند که مرقومه مورخه 88.4.27 حضرتعالی به استناد اصل 57 قانون اساسی اجرا شد.
ایام عزت مستدام
محمود احمدی نژاد

پیاده نظامی احزاب در دانشگاه-وظیفه ی بسیج نیست

بعضی وقت ها ییهو یه چیزایی به ذهن آدم می رسه که نمی تونه بیانشون نکنه. داشتم فکر می کردم آخه این چه اوضاع چرندیه؟

یه آدمی می آد صحبت می کنه، یه ملتی رو آروم می کنه، اونم نه به هر قیمتی، با حفظ اصول و ارزش ها (یا به قول بعضی ها با سیاسی کاری) بعدش بسیج دانشجویی می آد جلو این صحبت ها موضع گیری می کنه(!). آخه سؤال من اینجاست که چرا وقتی به بسیج دانشجویی می گن حزبی داری کار می کنی، اونوقت شاکی می شن.


یه آقایی از کله گنده های بسیج، قبل از انتخابات می گفت که حضرت آقا فرمودند افرادی که شورای نگهبان تأیید صلاحیت کرده، صالح اند و داخل نظام، نه جریانهای پشت سرشون. بعد از انتخابات صراحتاً آقا فرمودند همه ی کاندیداها و جریان های حامی شون، داخل نظام هستند. در اولین برخورد چیزی که به نظر آدم می آد، اینه که باید این جریان ها رو داخل نظام نگه داشت. اما می بینیم که دقیقاً با توجیه این امر که این جریان ها مقابل نظام اند و بسیج وظیفه داره که در مقابل جریان های برانداز اقدام کنه، دقیقاً بسیج دانشجویی تبدیل به یک حزب سیاسی می شه که فقط موضع رسمی نمی گره (البته جای شکرش باقیه). در هنگامی هم که به عملکردهای فرد حمایت شده باید اعتراض کنه با توجیه، پازل دشمن رو نباید کامل کرد، از بیان اون عقب نشینی می کنه. دقیقاً مثل یک گروه که زیر نظر یک حزب قرار گرفته.


نمی خوام بگم که این امر بدی است یا مشابه نداره، چرا انجمن اسلامی نمونه بارز پیاده نظام احزاب داخل دانشگاه است (و البته ایرادی هم به نظر من نداره به شرطی که اجازه بدند بقیه ی پیاده نظام های احزاب هم کار کنند). اما این آیا در شأن بسیج دانشجویی هم هست؟

ادامه مطلب ...

نکته ای برای آقای هادی غفاری

در ابتدا که کلام شما را شنیدم، بسیار خشمگین و دلگیر شدم و قصد کردم که متن تندی در این باره ارائه کنم. ولی پس از فروکش خشم به نظرم رسید که تنها به این نکته از سخنان شما اشاره کنم. اگر خاطران باشد فرمودید که "امام به شما گفت که چیزی از ولایت مطلقه ی فقیه نفهمیده اید و به ما چنین نگفت."

با مراجعه به صحیفه ی امام و بررسی این موضوع به نکته ی جالبی برخورد کردم:

صحیفه ی امام، جلد20، صفحه 451

ادامه مطلب ...

نامه‏ى رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس شوراى اسلامى‏

بسمه تعالى‏

جناب آقاى حجةالاسلام کروبى ریاست محترم مجلس شوراى اسلامى و حضرات نمایندگان محترم‏

با سلام و تحیت‏

مطبوعات کشور سازنده‏ى افکار عمومى و جهت‏دهنده به همت و اراده‏ى مردمند. اگر دشمنان اسلام و انقلاب و نظام اسلامى، مطبوعات را در دست بگیرند یا در آن نفوذ کنند؛ خطر بزرگى، امنیت و وحدت و ایمان مردم را تهدید خواهد کرد و این‏جانب سکوت خود و دیگر دست‏اندرکاران را در این امر حیاتى جایز نمى‏دانم. قانون کنونى تا حدودى توانسته است مانع از بروز این آفت بزرگ شود و تغییر آن به امثال آنچه در کمیسیون مجلس پیش‏بینى شده، مشروع و به مصلحت نظام و کشور نیست.

والسّلام علیکم - سید على خامنه‏اى - شنبه 15/05/1379