چاه

درد دل های یک دل شکسته!

چاه

درد دل های یک دل شکسته!

لیست شرکت های اسرائیلی به ترتیب گردش مالی

متن زیر بدون تغییر، نتیجه ی تلاش یکی از دوستان (سید امین) است، در راستای تحریم کالاهای اسرائیلی.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام
مطالبی که در ادامه می‌بینید، نتیجه‌ی مدت‌ها تحقیق بنده در مورد شرکت‌های اسرائیلی می‌باشد. این «مدت‌ها» که خدمتتون عرض می‌کنم، یعنی از خیلی وقت پیش من موضوع شرکت‌های اسرائیلی رو دنبال می‌کردم و همیشه وقتی این لیست‌های منتشر شده رو می‌دیدم، پیش خودم می‌گفتم «چرا این‌ها منبع نمی‌دن از این حرفاشون؟ از کجا معلوم حرفشون درست باشه؟» برای همین خودم به دنبال منبع می‌رفتم. تقریباً تنها منبع معتبری که پیدا کرده بودم، در مورد نستله بود که در ویکیپدیای فارسی نستله درجش کردم.
اما چند روز پیش، به سایتی دست یافتم(!) که توش نکات جالبی بود و توی این چند روز این تحقیقات(!) رو انجام دادم.

بخش‌هایی هم که با رنگ قرمز مشخص کردم، بخش‌هاییه که احتیاج به کمک و بازنویسی یا گسترش داره.
-------------------------------------------------------------------------------------
ادامه مطلب ...

دوسال کذشت ...

رونمایی از طرح جدید مزار 5 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه تهران



ادامه مطلب ...