چاه

درد دل های یک دل شکسته!

چاه

درد دل های یک دل شکسته!

به این جماعت می توان اعتماد کرد؟

رجایی دیگر 8 سال پیش، امروز منافق شد!

رجایی دیگر 4 سال پیش، 4 سال بعد چه خواهد شد؟


اعتماد به حرف های این جماعت لمپن، به دور از تدبیر است.

نقد رهبری یا وسیله ای برای تخطئه؟

چندی پیش در پاسخ به ایمیلی که در آن به بررسی سخنان رهبر معظم انقلاب، پرداخته بود؛ به بررسی آثار مثبت و منفی نقد رهبری در جامعه پرداختم. متن این پاسخ بدین شرح بود:


بسمه تعالی

سلام

روزگاری است که در وب گردی های خود، با پدیده ای رو به رو می شوم که پیش از این کمتر با آن برخورد کرده بودم. پدیده ای به نام نقد رهبری!

شاید بگویید که پیش از این، در حد توهین به رهبری هم در فضای مجازی دیده می شد!؟

ادامه مطلب ...

چرا هنوز متهمین کهریزک معرفی نشدند؟

گفتم: چه جوری است که اینقدر سریع اعترافات و متهمین براندازی نرم رو معرفی کردند؟

گفت: خب اطلاعات و نیرو انتظامی قوی است.

گفتم: پس چرا متهمین پرونده ی کوی دانشگاه و کهریزک رو اینقدر زود معرفی نکردند؟

گفت: خب اینایی که تو کوی و کهریزک بودند که مثل اونایی که تو براندازی نرم بودند، شل و ول نبودند که زود اعتراف کنند! الآن اگه هفته ای دوتا کلمه هم اینا اعتراف کنند، رکوردی برا خودش!


از جملات نقض دوست عزیزم: و.ح

سیاست اخلاقی یا اخلاق سیاسی

عنوان قشنگی بود! حیف که فقط بود.

اگر انقلابی عمل کرده بودیم ...

به نظر شما این جملات از کیست؟


اگر آن زمان که سد بسیار فاسد را خراب کردیم ، به طور انقلابی عمل کرده بودیم ، قلم تمام مطبوعات راشکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم ، و روسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم ، و روسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم ، و چوبه های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم ، این زحمتها پیش نمی آمد. من از پیشگاه خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر می خواهم ، خطای خودمان را عذر می خواهم .ما مردم انقلابی نبودیم ، دولت ما انقلابی نیست ، ارتش ما انقلابی نیست ، ژاندارمری ماانقلابی نیست ، شهربانی ما انقلابی نیست ، پاسداران ما هم انقلابی نیستند؛ من هم انقلابی نیستم . اگر ما انقلابی بودیم ، اجازه نمی دادیم اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب راممنوع اعلام می کردیم . تمام جبهه ها را ممنوع اعلام می کردیم . یک حزب ، و آن "حزب الله "، حزب مستضعفین . و من توبه می کنم از این اشتباهی که کردم ، و من اعلام می کنم به این قشرهای فاسد درسرتاسر ایران که اگر سر جای خودشان ننشینند، ما به طور انقلابی با آنها عمل می کنیم .مولای ما، امیرالمومنین - سلام الله علیه - آن مرد نمونه عالم ، آن انسان به تمام معنا انسان ،آنکه در عبادت آنطور بود و در زهد و تقوا آنطور و در رحم و مروت آنطور و بامستضعفین آنطور بود، با مستکبرین و با کسانی که توطئه می کنند شمشیر را [می کشید و]می کشت .